Mul on hea meel jagada, et Mulieres on kasvuks raha kaasamas ning olen üks kampaania juhtinvestoritest! Kes tahab kohe kannatamatult detaile lugema minna, siis kampaania leiab, nagu ikka, Funderbeami lehelt ja tiim külastas ka viimast Investeerimisraadio saadet, kus ettevõtte ärisse rohkem süvenesime. Siin blogipostituses jagan veidi mõtteid Mulieresi, roheinvesteeringute, nende kampaania ja oma juhtinvestori rolli k
Ettevõtluse toetamisest ja ettevõtlusteele julgustamisest on saanud meil juba omamoodi rahvussport. Inkubaatorid, kiirendid, äriidee konkursid, ettevõtlusõppe laiendamine ja palju muud, kõike seda selle nimel, et tekiks näiteks mõni uus (tehnoloogiavaldkonna) ükssarvik. Kogu see ettevõtlusele suunatud fookus on loonud kuvandi, et kui aastast-aastasse kasv ei ole (minimaalselt!) 100% ning kui 27 tundi ööpäevas r
Umbes aastal 2013 arutasime koos mu Investeerimisraadio kaassaatejuhi Tauriga Facebookis oma investeerimisplaane ja ohkasime mõlemad, et kuule, vau, kujuta ette, portfell on ühel hetkel 10 000 eurot! Mõtle, kümme tuhat! See summa oleks võinud vabalt olla ka gazillion või mõni muu multifilmide sõnavarasse kuuluv number, sest tundus sel hetkel veel nii ebarealistlik ja oli suurusjärk 10x suurem kui mul kunagi varem sää
2020. aasta on olnud niivõrd tormiline, et seekord tasub ka poolaasta peal portfellikokkuvõte teha kuna esiteks on nii palju juba toimunud ja teiseks ei pruugi enam aasta lõpuks vahetuid emotsioone mäletada. Rohkem kui viis aastat on olnud veidi pinev õhkkond, et kuskilt võiks tulla kriis (Kiyosaki lubas juba 2014 kriisi!) ja eks aasta lõpuks saame järeldusi teha, kas tegemist oli siis kriisiga või mitte ning täpselt
Mul on rõõm jagada, et olen Chaga uue rahakaasamise kampaania juhtinvestor. Kes on kannatamatult juba oodanud kampaania detaile, siis neid saab minna kohe lugema Funderbeami kampaanialehele ja kuulata värsket Investeerimisraadio saadet, kus eelmise kampaania järel toimunust ja praegustest turuarengutest pikemalt rääkisime. Siin blogipostituses plaanin aga jagada veidi telgitaguseid, kuidas üks kampaania tekib ja mida